Ubrania dziecięce handmade

30

Przez jakiś czas odpoczywaliśmy od mody. Pośmialiśmy się z matek na placach zabaw, porozmawialiśmy o telewizji w życiu dziecka  i pokłóciliśmy się o gender. Dzisiaj dla odmiany coś lekkiego…. moda dziecięca, czyli temat, który zapoczątkował tego bloga.  Ubrania dziecięce handmade pokazywałam wiele razy, ale markę Mouse in A house miałam okazje zaprezentować wam tylko raz.  Ostatnio piękna Flamenco Dress,  dzisiaj zestaw tej samej marki ale w sportowym wydaniu, który preferujemy na co dzień.  Wszystko to uchwycone na pięknych zdjęciach autorstwa mojego męża.

20141102-DSC_0080
20141102-DSC_0084
20141102-DSC_0122
20141102-DSC_0124
20141102-DSC_0141
20141102-DSC_0193
20141102-DSC_0227

20141102-DSC_0193
20141102-DSC_0372

Płaszczyk, spodnie, czapka, komin: mouseinahouse.eu

Buty: Zalando.pl

Bluzka: H&M

30 komentarzy

  1. Ciuszki cudne no ale pytanie ile to kosztuje?;-p ciuszki dziecięce są niebagatela drogie nie mówiąc juz o markowych xD

  2. Natalia on

    Gdzie najlepiej kupić zimowe buty dla dziecka które dopiero zaczęło tuptać ? Gdzie Ty kupowałaś buty dla Lenki gdy była w wieku 1-1,5 roku ? 🙂 i kiedy szykuje sie jakaś wyprzedaż z szafy Lenki ? 🙂 pozdrawiam.

  3. MAZ W TAKIM RAZIE ROBI PIEKNE ZDJECIA, ZAZDROSZCZE UMIEJETNOSCI. A TAK Z INNEJ BECZKI TO JAKICH POSTOW BEDZIE TERAZ NAJWIECEJ, DAWNO NIC NAM NIE GOTOWALAS :>

  4. Moja nastoletnia córka namowila mnie na wejscie na ta strone. Jest fanka Lenki.
    Lenka faktycznie sliczna dziewczynka.
    pozdrawiamyyyyyy z wawy

  5. dwa razy dwa on

    super znow widziec lenke w nowej odslonie, mala modelka, usmiecha sie profesjonalnie jak na wybiegu 🙂

    • To z przykrością muszę cię zawiadomić, że w nowym orku nie planuję zbyt wielu postów w Lenką. Ale będzie wiele innych tematów

  6. robisz cudowne fotografie, pisze ten komplement czesto u Ciebie ale nie moge sie nadziwic talentu 🙂 A córcia boska jak zwykle zreszta

  7. Ale ją Pani pięknie ubiera, wszystko dobrane ze smaczkiem – gustownie i z klasa – pieknieeeee

  8. Piekny ten płaszczyk- kolor super i napewno taki wygodny i milusi – widać że Lenka szaleje a ten nie krepuje jej ruchów 🙂

  9. Czasami dobrze napisać o czymś miłym lekkim i przyjemnym 🙂 U nas dzisiaj też lekko o modzie i o kurtkach zimowych. Ciekawa jestem jaką wybrałaś kurtkę na zimę dla małej?

    Ps. Mężowi wyszła fajna sesja i ciekawe kadry!!

  10. Ubranka cudeńka , ale zdjęcia robią duże wrażenie , a i modelka wyjątkowo fotogeniczna. Pięknie się was ogląda i przyjemnie czyta.

Odpowiedz