Dzień 6. Sałatka z granatem

4

Wskazówka

Jedz 5 posiłków dziennie. Spożywanie posiłków w równych odstępach czasu zapewnia dobre samopoczucie i właściwą ilość wydzielanej insuliny. Zapobiega też skokom poziomu glukozy co hamuje odkładanie się tkanki tłuszczowej.

Owoc granatu to afrodyzjak pełen witamin,  bogaty w witaminę A ( beta-karoten), C, E, B3, potas, wapń, żelazo i błonnik pokarmowy. Pestki tego owocu zawierają sporo antyutleniaczy, które eliminują z organizmu szkodliwe  wolne rodniki powodujące uszkodzenie komórek.

cover

Składniki

rukola

1/2 opakowania serka ricotta

1 granat

5 pomidorków koktajlowych

SOS: 1 łyżka miodu, 2 łyżki octu winnego, 4 łyżki oliwy z oliwek

Koszt: 15 zł

Czas: 10 min

Porcje: 3-4

DSC_2667

Oliwę, ocet i miód wlewamy do małego pojemnika i dokładnie mieszamy

DSC_2656

rukolę, serek, pestki z granatu i pomidorki układamy na talerzu.

Wszystko polewamy sosem i sałatka gotowa

DSC_2660

sałatka-z-granatem

4 komentarze

  1. Wygląda smakowicie, uwielbiam kolorowe pyszności.
    Bardzo podoba mi się takie połączenie.
    Zdecydowanie takie sałatki czas zabrać ze sobą do pracy. Czas za zmianę nawyków. Powrót do sałatek.
    Dzięki za inspirację.

  2. Mój 19 miesięczny synek uwielbia granat:) już nie wspominając o sałatkach, a najbardziej to grecką-oliwki mógłby jeść i jeść;) będziemy korzystać z przepisów bo kilka „wpadło” mi w oko:)

Odpowiedz